وبلاگ امیر حسین جعفری

بلاگ نویس کوچکی از مشهد

وبلاگ امیر حسین جعفری

بلاگ نویس کوچکی از مشهد

وبلاگ امیر حسین جعفری

سلام من امیر حسین جعفری بلاگ نویس کوچکی از مشهد.
امید من براین است که در ساخت و بلاگ به من کمک کنید

طبقه بندی موضوعی

آموزش

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۲۰ ب.ظ

سلام به همه ی دانش آموزان

در این اوضاع که مدارس تا آخر سال تعطیل شده و معلوم نیست که بعد از عید چه بلایی سرمان بیارند و چه قدر بخواهند تند درس بدهند 

عقیده من بر این است که ما نباید از آموزش خود عقب بمانیم و سلامت خود را با ورزش تعمین کنیم

آیا شما با من هم عقیده اید؟ اگر جواب شما بله است ادامه ی مطلب را ببینید

من برای شما چند توصیه دارم

1- ورزش را انجام دهید

2-از شبکه ی 7 درس های خود را مرور کنید

3- موارد زیر را انجام دهید:

1- شستشوی دست ها با آب و صابون یا محلول های ضد عفونی کننده
2- پوشاندن بینی و دهان هنگام عطسه یا سرفه
3- خودداری از تماس نزدیک با افرادی که علائم شبیه به آنفولانزآ یا سرماخوردگی دارند.
4- پخت صحیح و کامل گوشت و تخم مرغ
5- خودداری از تماس حفاظت نشده با حیوانات

  • امیرحسین جعفری

نظرات  (۱)

  • علم با ارزش
  • باسلام. 

    تغذیه سالم و سنتی خودمان بسیار عالی می باشد. اما رعایت فاصله با دیگران گزینه بسیار بهتره نسبت به گزینه ها دیگر می باشد. 

    چون ماسک سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند. و خیلی زود هم کثیف میشود.

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی