وبلاگ امیر حسین جعفری

بلاگ نویس کوچکی از مشهد

وبلاگ امیر حسین جعفری

بلاگ نویس کوچکی از مشهد

وبلاگ امیر حسین جعفری

سلام من امیر حسین جعفری بلاگ نویس کوچکی از مشهد.
امید من براین است که در ساخت و بلاگ به من کمک کنید

طبقه بندی موضوعی

مسکن درد دندان

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶ ق.ظ

سلامی مجدد به دوستان 

آیا تابحال دندان شما به شدت درد گرفته؟؟

آیا تا بحال به فکر مسکنی دمدست و سریع بوده اید ؟؟

من در این مطلب یک مسکن خیلی قوی را که کاملا طبیعی هست معرفی میکنم 

1خیار 

شاید عجیب باشد اما خیار می تواند درد دندان را تسکین بخشد 

اثر این میوه فقط 15 دقیقه دوام دارد

طرز استفادش هم این است که خیار را بجوید و روی دندان خود بگذارید

 

نظرات  (۱)

  • علم با ارزش
  • باسلام.به نوعی از میوه های که خاصیت مسکن دارن بیشتر استفاده بشه. در هر صورت درد دندان در بسیاری بدی است ! بسیار بد!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی