وبلاگ امیر حسین جعفری

بلاگ نویس کوچکی از مشهد

وبلاگ امیر حسین جعفری

بلاگ نویس کوچکی از مشهد

وبلاگ امیر حسین جعفری

سلام من امیر حسین جعفری بلاگ نویس کوچکی از مشهد.
امید من براین است که در ساخت و بلاگ به من کمک کنید

طبقه بندی موضوعی

ورزش و سیستم ایمنی

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۵ ب.ظ

سلام

چرا همه میگویند در این وضع ورزش مفید است؟

می خواهید جواب را بدانید؟

ما را در این مطلب دنبال کنید

ورزش میتواند به شما در تقویت سیستم ایمنی کمک کند 

این مطلب در باره ی کمک ورزش به بدن ما هست 

ورزش های گوناگون علاوه بر آن که از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند و نقش پیش گیری را به عهده دارد، همواره در درمان بسیاری از بیماری ها موثر واقع می شود و یک نقش درمانی را از نظر علم پزشکی برعهده می گیرد. بدین منظور توجه شما را به آثار درمانی ورزش در ارگان های مختلف بدن و بیماری های مربوط جلب می کنیم.


پیشنهادی که من برای شما دارم این است که هر روز بی قید و شرط نیم ساعت تا 3 ساعت ورزش سبک انجام دهید

  • امیرحسین جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی